See ei ole Public Relation või Pööbli Rahustamine, vaid pigem Park&Ride teema arendus. Asukoht ei pea olema vahetult linnas, see võib paikneda ka linnalähialas arenduspiirkonna juures – Tallinna puhul sobiks näiteks ka Jüri sõlme lähiala või ka Kanama sõlme kõrval, kuid sealt peab olema hea ühendus kõigi suundadega. Sõlm ise peab võimaldama linnaliini jaoks tagasipöörde või analoogselt ka maaliinile, mis ei sisenegi linna, tagasipöörde tuldud teele. Tartu puhul tasuks mõelda nt Variku viadukti lähialale, sinna mahuks ka rongipeatus. Samuti tasuks kaaluda rongipeatust koos kõige kaasnevaga ka Tartu põhjapoolse ümbersõidu lähialas mis tekitab mõtte, et lähirong võiks kulgeda Kärkna-Elva vahemikus.
Selleks, et PR tegelikult toimima hakkaks, on vaja teatud eeltingimusi:
- bussipeatus ja ooteala, parim kui see on bussi lõpp-peatus, võimalik ka sõlmjaam kus on ümberistumise võimalus linnapiiril selleks, et liikuda linnas kusagile mujale, mitte ainult bussijaama kuhu maaliini buss niikuinii venib. Peatuses peaks olema infotabloo selle kohta, mis kell ja kuhu liigub järgmine buss. Busside liinivõrk, mis lahendab vajalikud suunad otseühendustena, et parkija/ümberistuja ei peaks ainult kesklinna minema vaid saaks otse edasi minna valitud suunas
- minimaalselt vajalik teenindus bussiootajale – kas WC või ka DC ehk dry closet mis tavaliselt on plastputka, mida keegi teatud regulaarsusega hooldab
- võimalus kiirtoitlustuseks – see tähendab, et elektri, vee ja kanalisatsiooniühendus rändavale kiirtoitlustuspunktile VÕI statsionaarse (näiteks, konteinerlahendus) vajalikud ühendused. Jätaks otsad lahti selles mõttes, et näiteks ühe või mitmeaastane rendileping, mis võimaldab mingi aja järel teenusepakkujat vahetada.
Kindlasti peaks see paiknema avalikul maal, sest eramaale paigutus toob arendusega kaasa parkimisvõimaluse piirangu – Järve Keskuse näitel, kus PR kasutajad täitsid parkla ja keskuse omanik oli sunnitud oma ostlejate huvides kehtestama parkimisaja piirangu. Et linnal ei ole vajalikku maad, siis tuleb see ka osta erakätest. Võimalik näiteks, et linna PR parkla paikneb naabervalla territooriumil. Soovitav, et ala oleks edasiseks laiendatav ning et see piirneks peateega, sest linna sisenev buss ei peaks tegema pikka haaki.