• 2013 Jaanus Taro – teekatendite dimensioneerimise võrdlev analüüs
  • 2014 Eero Keldo – asfaltsegude temperatuurirežiimi jälgimine
  • 2015 Aleksei Jerjomenko – Kose-Võõbu eelprojekt (2+1 või 2+2)
  • 2015 Aleksandr Olõkainen – katendi ressurss etapiviisilisel ehitamisel
  • 2015 Gert Vatsel – Šlakikillustiku ja -liiva kasutamine teedeehituses
  • 2015 Tauri Saupõld
  • 2016 Esti Meier – Lähtekohad EKV teedevõrgu projekteerimiseks
  • 2016 Aleksandr Korobov – Tallinna tüüpkatendid
  • 2016 Asso Kruusimägi – HCM 2010 linnatänavate ristmike käsitlus
  • 2016 Madli Murel – uued tehnoloogiad pinnaste stabiliseerimisel
  • 2017 Artjom Požarski – sõidukite siirdetegurite analüüs
  • 2017 Kristen Veibri – Reidi tee – Paldiski mnt tunnel
  • 2017 Sander Püüa – erinevatest materjalidest äärekivid
  • 2017 Kaimar Kukk
  • 2017 Kai Mändmets
  • 2017 Ott Ojaperv – jalgrattasõbralik taristu Mustamäe tee näitel
  • 2018 Ann Siniväli – omanikujärelevalve – insener riigiteede ehituses
  • 2018 Riho Eichfuss – kandevõime mõõtmine Dynatest LWD seadmega
  • 2019 Rasmus Renter – liiva ja killustiku segude E-mooduli mõõtmine
  • 2019 Mihkel Kask – Eestis toimunud mootorrattaõnnetused ja taristu
  • 2019 Rait Kopti – geosünteetide kasutamise mõju kandevõimele
  • 2019 Andre Säre
  • 2019 Timo Tsefels – kruusa ja liiva võrdlev katsetamine CBR ja LWD
  • 2019 Martin Terase – savipinnaste stabiliseerimine

Menu