Avaleht uus › Foorumid › Teede ja tänavate geomeetria › Projekteerimisnormid (MKM määrus 106) – vigased teemad › Vastus teemale: Projekteerimisnormid (MKM määrus 106) – vigased teemad
Kergliiklus kui selline – väga lai spekter, jalgratas, kolmerattaline (kaubaratas, vanuri ratas), rulad ja rullikad ning kogu lai spekter elektrijõulisi abilisi. Sõidukid tuleks eristada pigem nende kiiruste järgi, siis jalakäijaid ei peaks suruma teele kus soovitakse liikuda 15-20 km/h (või enam). Kus meil on selliste teede võimalikkus – siis vaja paralleelset võrgustikku? Kas meil on mingi universaalne lahendus – kas päästaks lihtsalt universaalse laia kergliiklustee tegemine? Kas kergliiklustee on spordirajatis? Kas peaks üldse eraldi arvestama sellise sportijate kategooriaga, kes saabuvad objektile mingi muu vahendiga pelgalt selleks, et objektil trenni teha?